.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرعشي: رقيب ما برگه هايي از پيروزي دارد

عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي گفت: ممكن است انتخابات دو قطبي نشود و اگر اين انتخابات دو قطبي بشود كار ما خيلي راحت‌تر است، اما امروز همه برگه‌ها در اختيار ما نيست و رقيب ما نيز برگه‌هايي را براي پيروزي در اختيار دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حسين مرعشي عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي طي سخناني در نخستين گردهمايي جوانان حامي خاتمي كه در سالن همايش‌هاي رايزن برگزار شد، با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: انتخابات رياست جمهوري دهم اهميت زيادي دارد چراكه كشور و مديريت آن به گفته همه صاحب‌نظران از مسير عقلانيت فاصله گرفته است و اگر رئيس‌جمهور تنها به نظر كارشناسان خود نيز احترام مي‌گذاشت، كشور امروز اينهمه خسارت نمي‌ديد.
وي افزود: در زمان اصلاحات حساسيت‌ها در كشور زياد بود و صدا و سيما بر روي اين مسائل انگشت مي‌گذاشت و يكي از مثال‌هاي آن افطاري بود كه بنده در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري برگزار كردم كه بخش خبري ساعت 20 و 30 در آن زمان اين مسائل را برجسته كرد كه بعدها به من اعلام شد كه بايد كل پول آن مراسم را از جيب خودم بدهم و بنده كه يك ميليون و 500 هزار تومان در حسابم نبود اين كار را كردم و به آنها اعلام كردم كه آيا پرداخت 7 هزار تومان براي هر نفر اسراف است يا نه؟
عضو حزب كارگزاران سازندگي در ادامه اظهار داشت:‌ اما چرا امروز اين حساسيت‌ها كاهش يافته كه وقتي سه ميليارد دلار صرف واردات بنزين و افزايش 20 ليتر به بنزين هر فرد مي‌شود، هيچگونه حساسيتي از سوي افراد مشاهده نمي‌كنيم و لذا بايد در انتخابات آينده كشور را به مسير اصلي خود بازگردانيم.
مرعشي در توصيه‌اي به اصلاح‌طلبان و حاميان خاتمي گفت: شما سرمايه بزرگي در اختيار داريد. خاتمي و شخصيت‌هاي حامي او برگ بزرگي هستند كه نبايد به اين سادگي‌ها اين برگه را هزينه كنيم و نبايد حركت‌هاي شما با همه علاقه‌اي كه به خاتمي داريد به گونه‌اي باشد كه اعتبار او را از بين ببرد چراكه به اين برگ پيروزي تنها در يك انتخابات نياز نداريم و بايد از تجربه‌هاي گذشته استفاده كنيم.
وي با اشاره به پيروزي خاتمي در انتخابات سال 76 گفت: خاتمي در انتخابات 76 يك ركورد انتخاباتي زد و 70 درصد آراي مردم را جذب كرد و ما اگر اين ركورد را بالا نمي‌بريم نبايد باعث كاهش اين 70 درصد شويم و آماده كردن 70 درصد جامعه مسئوليت بسيار سنگيني است و اگر فردي آمادگي اين كار را ندارد، بايد جاي خود را به فرد ديگري بدهد كه اين امر نياز به گذشت فراواني دارد.
عضو حزب كارگزاران سازندگي همچنين اظهار داشت: هيچ فردي نبايد خاتمي را آنگونه كه خودش مي‌پسندند، تعريف كند و بايد به گونه‌اي خاتمي را معرفي كرد كه 70 درصد جامعه آن را مي‌پسندند. اگر از زاويه سليقه يك جمع كوچك حركت كنيم ديگر نقاط جامعه را از دست مي‌دهيم.
مرعشي با اشاره به دو قطبي شدن انتخابات گفت: ممكن است انتخابات دو قطبي نشود و اگر مطمئن باشيد كه اين انتخابات دو قطبي است كار ما خيلي راحت‌تر است و تجربه نشان داده است كه چنين شرايطي را به خوبي اداره مي‌كنيم اما امروز همه برگه‌ها در اختيار ما نيست و رقيب ما نيز برگه‌هايي را براي پيروزي در اختيار دارند.
وي ادامه داد: براي انتخابات آينده بايد مراقب باشيم كه علي‌رغم چند جانبه بودن انتخابات، خاتمي راي بالايي بياورد و اگر نتوانستيم در مرحله اول به نتيجه‌اي دست پيدا كنيم، در مرحله دوم يارگيري جدي داشته باشيم لذا نيروهاي فراواني نياز داريم كه تلاش و فعاليت همه افراد چنين زمينه‌اي را فراهم مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.